بلیط لحظه آخری مشهد تهران با آس چارتر

بلیط لحظه آخری مشهد تهران با آس چارتر

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
بازدید : 660 | نویسنده : |

به بلیطی که در فاصله یک روز تا چند ساعت قبل از پروازتهران خریداری می‌ شود، بلیط لحظه آخری تهران می ‌گویند. این بلیط برای کسانی مناسب است که در زمان سفر به تهران محدودیتی ندارند یا مسافرانی که مجبور به سفر ناگهانی تهران می ‌شوند و باید هرچه زودتر خود را به آن‌ جا برسانند.

چگونه بلیط لحظه آخری تهران را ارزان بخریم؟

برای خرید بلیط لحظه آخری ارزان مشهد تهران باید وارد سایت آس چارتر شوید و مبدأ، مقصد و تاریخ روز جاری را وارد کنید و دکمه جستجو را بزنید. بعد از مشاهده لیست قیمت‌ها و مقایسه آن‌ها، می ‌توانید بلیط لحظه آخری ارزان تهران را خریداری کنید.

استرداد بلیط مشهد به تهران

اگر درسایت آس چارتر دارای حساب کاربری هستید، با ورود به پنل کاربری و مراجعه به بخش مدیریت به راحتی می توانید بلیط مورد نظر را با زدن کلمه استرداد و گذراندن چند مرحله کنسل نمایید. کاربرانی که در سایت آس چارترحساب ندارند، برای استرداد بلیط باید از صفحه پیگیری صورتحساب اقدامات لازم را انجام دهند. توصیه می نماییم، برای استرداد بلیط بهتر است، ابتدا ثبت نام در سایت آس چارتر را انجام دهید، تا مراحل کنسلی را در بازه های زمانی مختلف مشاهده کنید. ثبت نام برای استرداد بلیط کار شما برای دفعات بعد هنگام خرید بلیط هواپیما را آسان تر می نماید.

استرداد بلیط چارتر مشهد تهران

همانطور که می دانید، بلیط هواپیما به دو دسته بلیط سیستمی و بلیط چارتر تقسیم بندی می شود، در بلیط های چارتری موضوع و قوانین کاملا متفاوت تر از بلیط سیستمی خواهد بود. اگر پرواز شما چارتری باشد، کنسلی آن از طریق چارترکننده میسر می باشد. درصد جریمه استرداد بلیط چارتر کاملا متفاوت تر از درصد جریمه استرداد بلیط سیستمی است. در برخی از مواقع ممکن است درصد جریمه کنسلی بلیط چارتر به اندازه قیمت کل بلیط تمام شود.

استرداد بلیط قبل از پرواز

اگر پرواز شما قبل از زمان موعود کنسل گردد، توسط تیم پشتیبانی آس چارتر به شما اطلاع رسانی خواهد شد. در این مواقع می توانید بلیط خود را کنسل کرده و تمامی مبلغ بلیط هواپیما خود را دریافت نمایید.

چه مدارک شناسایی در فرودگاه معتبر هستند؟

بهترین کارت شناسایی که بعد از خرید بلیط هواپیما مشهد به تهران می توانید در فرودگاه همراه داشته باشید، کارت ملی یا شناسنامه است، اما اگر این مدارک همراهتان نبود؛ کارت بانکی، دفترچه بیمه، گواهینامه یا گذرنامه هم معتبر هستند.

منبع:

https://ascharter.ir/flight/search/MHD/THR/%D8%A8%D9%84%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7-%D9%85%D8%B4%D9%87%D8%AF-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86




می پسندم نمی پسندم

پنج شنبه 16 ارديبهشت 1401 -12:13 نظرات()
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: